Pengikut

Rabu, 13 Julai 2011

SELAMAT DATANG RAMADAN......KUALU -ALUKAN KEDATANGAN MU........

Banyak kenangan dibulan Ramadhan........suka dan duka tinggal menyewa bersama kawan-kawan...............
Cubaan yang paling hebat dikelilingi oleh kawan-kawan yang tidak kuat iman, puasa untuk separuh hari............dan kita pun tergoda untuk turut sama berbuka........................................
Kalau cuaca panas...........tengok air dalam lopak pun terliur...................itulah cubaan berpuasa, tinggal bersama rakan2 bujang........................
ramai yang nakal......................

SELAMAT MENYEMPURNAKAN IBADAT PUASA................Juga untuk rakan2 blogger...........
p/s tak lupa untuk Grupemuisi Setanggi.................

10 ulasan:

ghost writer berkata...

ramadhan gak membuatkan hati merasa tenang dan punya aktiviti yang teratur.

insan_marhaen berkata...

Ramadhan, IM akan paling sibuk. Tidur lewat cuci pinggan dan prepare sahur. Bangun awal, preapre sahur dan cuci pinggan.

Tapi bila Ramadhan, IM terasa kehilangan pula..

cik aisha berkata...

menghitung hari menyambut ramadhan..:)

zul permatang badak berkata...

ghost writer....
ya.....aktiviti menjadi teratur dibulan Ramadhan..........menguji tahap kesabaran.......

zul permatang badak berkata...

Insan Marhaen...
keiklasan hati melakukan sesuatu melimpahkan pahala serta ganjaran disana........
jadikan diri orang yang sabar..... cinta pada keluarga.........cinta pada ummmah adalah sesuatu yang dituntut...............

selamat berpuasa dari saya..........

zul permatang badak berkata...

cik aisha....
tak lama lagi ya.....petang2 rajin buat kueh......

MulutPayau berkata...

Kenangan berpuasa di zmn kanak2 mrupakan memori paling indah.....sukar utk dilupakan...

p/s...selamat berpuasa ...semoga Ramadan kali ini lebih bermkna...

zul permatang badak berkata...

Mulut Payau...
puasa zaman kanak2?....ha..ha..
tentu pujuk2 mak......nak puasa separuh hari.......lepas tu kalau kita puasa penuh.......ada lah tu.......minta2 hadiah.........

tapi budok2 ni....kalu poso....mok hok pening.....nok make gotu/nok make goni.......bilo buko ...kelih pun toksir......

Puan Kutu berkata...

cptnya diucapkan..btw slmt menyambut ramadhan jugak..:)

zul permatang badak berkata...

puan kutu...
ya.....dah tak berapa hari lagi........dan kita pun tak sibuk2 menyediakan makan tengahari........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...