Pengikut

Isnin, 25 Julai 2011

DAH TERIMA........terima kasih MP..terima kasih juga pihak penaja..........

Hadiah ...PERADUAN PALING RINGKAS.......DAH KAMI TERIMA......MP dan pihak penaja usah risau, hadiah tu dah kami terima pada hari ini 25/11/2011 jam 10 pagi........lewat sebab sabtu dan ahad jatuh pada cuti hujung minggu......jadi isnin pihak pos laju memulakan tugas..

Terimakasih dan selamat maju jaya.........untuk MP dan keluarga........selamat menyambut bulan puasa yang bakal tiba..........

10 ulasan:

kpah k-poh berkata...

tahniah ler...kpah tak buat contest..tapi sponsor hadiah kat blog Puan Bee...join ler..banyak hadiah lumayan..hadiah kpah ciput jer...heeee..

zul permatang badak berkata...

kpah-kpoh..
tapi yg bersyarat....malaslah...
kena tag....geng 2/3/4 orang..
pah tu...jadi follow pulak...
...wat karangan panjang2.....macam nok gi sekolah semula.....

kiter nok hok ringkas2 je...

MulutPayau berkata...

Tahniah sekali lagi....boleh lah bui ko ore umoh...maaflah kalu wrna tak mnepati..hak tu penaja pilih...hehehe..

zul permatang badak berkata...

mulut payau...
warna?....tak kisah, oghe bui pun mujur......
sebenarnya tak ada hadiah pun tak apa...yang penting penyertaan....yg mana telah lahir kemeriahan antara peminat blog.....berkongsi cerita..berkongsi pengalaman....

nyanyisunyi berkata...

tahniah..
wahhh..best tu dpt bonia lagi...rasa2nya hadiah tu mst jatuh ke tangan org umah kot..

zul permatang badak berkata...

nyanyisunyi....
terimakasih....betul ,tepat jangkaan nyanyisunyi....jatuh ketangan dia,hadiah hariraya...he...he...

ingat tak hari tu....sapa yg suruh masuk peraduan tu......

ida....kan.....
siang2 ida cakap .....saya ada harapan....menang...

terimakasih juga untuk ida...

diana berkata...

mp tu siapa??

zul permatang badak berkata...

Diana...
MP....tu Blogger MULUT PAYAU...ada dalam ruangan komen ni...dia tengah senyum kat kita.....

nak gi blog dia....klick je....kat tulisan tu....

nyanyisunyi berkata...

Salam Zul..sama2..sy ckp mcm tu sebab sy tahu bakat zul..nanti buatkan sajak untuk saya pulak ye..:))

zul permatang badak berkata...

ida/nyanyisunyi..
boleh...tunggu hari jadi ida...ha..ha..
tapi...mungkin berkisar tentang ketabahan/pahit getir.....melalui kehidupan seorang perempuan.....membesarkan anak2....

saya kena baca blog ida sampai habis kut...baru boleh saya simpulkan....liku2 kehidupan seseorang.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...