Pengikut

Rabu, 20 April 2011

BUKAN NIATKU

Kenangan diMingguan Famili............... maaf tak berapa jelas.....klik untuk besarkan.....
soal hati dan perasaan.....bila tak ada idea.........bosan....bosan .....dan bosan..................jommmmmm.......

layan...........bila serabut dah datang..............bukan niat ku.........kawan2 pun mungkin mengalaminya....................................

10 ulasan:

hani@debumelukut berkata...

tahniah..sekarang masih aktif? kat majalah mana sekarang?

zul permatang badak berkata...

hani@debumelukut..
aktif......tidak lagi....
cuma suka2 diblog.......menyambung minat disamping komitmen pada keluarga .......

MulutPayau berkata...

Saya suka baca puisi di blog ni..Maaf, saya pinjam nama blog sajak2 pendek untuk entry saya...

zul permatang badak berkata...

Mulut Payau..
Tak kisah saya memang menunggu komen2 dari rakan2 puisi....tapi sayang adik2 dipengajian tinggi tidak berminat dibidang seni sastera.........

pun saya tak kisah ...itu hak mereka.....

terima kasih buat promote tu....
saya senyum sendiri.........

Jendela Hati berkata...

salam... baru baca post mulut payau tentang sajak pendek en zul. terus masuk sini takut ketinggalan.hehe.

Insan Marhaen berkata...

teringat lagu IKLIM..

zul permatang badak berkata...

Jendela hati ibu..
Ni pun baru je jengah....blog jendela hati.....best makan ...apa tu....siam style fried rice..rasa thomyam......minum air chocolate ice blended....mmmm mmmm.....makan je tu......

zul permatang badak berkata...

Insan Marhaen.....
puitiskan lirik lagu....nyanyian IKLIM......masa IKLIM tengah top I/M dah kahwin ke belum......???

nyanyisunyi berkata...

kadang idea melambak tp niat nk menulis tkde...so idea terbenam di dasar hati saja...

zul permatang badak berkata...

biasa terlintas je idea....saya catat....walaupun dua baris.....sebagai asas.......

tengok pada kesesuaian sama ada....untuk melakar terus atau menutup.....

bisanya jalan cerita....bermula sopan.....ditengah2 terjadinya konflik........pengakhir perlu mencari jalan insaf........kembali kepangkal jalan....

macam drama2 tu.....

idea tak sukar....sbb pelakun ada disekeliling kita.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...