Pengikut

Ahad, 20 November 2011

ESOK-ESOK.........BILA...?.....

ESOK-ESOK......BILA?....

Bertangguh
mengumpul dalam satu masa
penuh

melimpah
tak terkutip
ruah

esok-esok
bila?
tahun depan....

esok-esok
bila?
hari ini.....

katakan esok saat ini
kita siapkan semuanya...............

tak perlu tunggu,
habiskan malam ini
pejamkan
mata

tak perlu cemburu
mimpi kita
berbeda.

zulbahri hussin
kuantan
21 nov 2o11
p/s..............................niat untuk mempertingkatkan kejayaan diri usah ditangguh,melihat kejayaan orang tak perlu kita cemburui.................usaha yg berterusan lambat laun kita juga akan memperolihinya...............

12 ulasan:

Kazman & Sue berkata...

sebulan seminggu lagi baru tiba 2012 tu...heee3x

c'axoera berkata...

20112011 nice...ada apa2 yang menarik ni hari tu

zul permatang badak berkata...

kazman,amp,sue....
betul.....sebulan lagi 2012...tapi rasa2 dah hampir sangat bila cuti sekolah bermula......

hujun tahun ni...banyak perkara nak dibereskan....
bermula tahun baru,anika cukai...pintu la...lesen memandu,cukai jalan....

DianaAzis berkata...

tak lama lagi dah tahun 2012..tak semua azam 2011 tercapai dah nak masuk 2012..sungguh cepat masa berlalu..

P/s : Saya sangat suka membaca puisi..banyak puisi awak..

Jendela Hati berkata...

azam di azam

missSenget berkata...

rasa nk pengsan da ni..

byk sgt tangguh..

tak termampu nk tanggung..

TiMbAHiJaU berkata...

eh, dah nak 2012 ye? terasa sangat cepat je masa berlalu. tanggungjawab pun semakin bertambah :( errr, umur pun...

zul permatang badak berkata...

c,axoera...
menarik......menarik semangat untuk terus menenpuh liku2 kehidupan...

zul permatang badak berkata...

DIANA AZIS.....
Puisi.....mewakili diri...mewakili perasaan,puisi bergerak....laju,menuju maksud,kita angguk....memahami garisan yang sama......

zul permatang badak berkata...

JENDELA HATI...
AZAM TAK KESAMPAIAN....ramai yg mengalami demikian....tapi itu bukan akhirnya.....
2012..........tekadkan semangat....

zul permatang badak berkata...

miss senget......

tangguh....kumpul2 jadi banyak.....
banyak yg tak sudah.......
hidup biar stabil....he...he...

zul permatang badak berkata...

TIMBA HIJAU......
UMUR BERTAMBAH....UBAN BERCAMBAH, KEDUT MENYINGGAH.......
itulah tahun....bulan...hari...masa...
he..he...he...
2012.....akan tiba.....salamat tahun baru.........

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...