Pengikut

Khamis, 9 Jun 2011

EGO

Lagi sajak zaman sekolah.....ditingkatan 4..........dari terbiar dalam almari @rak buku tu....siapa nak baca......kalau kat blog ni sekurang-kurangnya dapat dikongsi..........mungkin ada diantara kita pernah mengalami situasi demikian..........

EGO

Aku
pernah meminta
keakraban
tapi kau
abaikan

Aku
pernah meminta
kasih sayang
tapi kau
perlekehkan

Apa sebenar mahumu
sedang aku dalam
keresahan
bagai ribut
menerkam
kejam

Tidak akan kupinta apa apa lagi
cuma
hormatilah aku
sekurang-kurangnya
kau mengerti

Ego lelaki
berbungkus kemas
tak mudah
terdedah......
sombong lelaki
berselimut hasrat
tak mudah
goyah......


zulbahri hussin
kuantan pahang 9 .6.2011 p/s tak sombong..............

8 ulasan:

missSenget berkata...

adakah hormat itu atasa dasar ego dan sombong lelaki x mudah goyah tu?

zul permatang badak berkata...

Miss Senget...
huh....lama tak mai sini....sibuk kaa...
mungkin ya....mungkin tidak...
bergantung pada individu itu sendiri.......

MulutPayau berkata...

Zul...lelaki mmng ego....betul ke????

zul permatang badak berkata...

MULUT PAYAU...
Betul.....a aa aaa...a...sikit2...

nyanyisunyi berkata...

tapi ada sorg lelaki ni letak ego dia di kaki bila tanpa rasa malu mahu meminjam duit dr perempuan dan meminta2 dibelanja makan minumnya...sungguh memalukan...

zul permatang badak berkata...

nyanyi sunyi..
pernah ke belanja lelaki makan.......
belanja makan ni dapat pahala....
mungkin masa tu dia memerlukan pertolongan......

Jendela Hati berkata...

en zul kdg lelaki nie ego sikit kdg ego byk..

zul permatang badak berkata...

jendela hati..
mengalah je.....he...he...
tapi jendela hati...tak ada ego kan...
rajin masak2...hari2 ada je...recepi baru....best kan makan2......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...