Pengikut

Sabtu, 25 Julai 2015

KENANGAN YANG HAMPIR HILANG


KENANGAN YANG HAMPIR HILANG

Terima kasih kepada Shamsuddin Marhani yang berusaha menjejaki aku....
Saudara Shamsuddin menyelinap di pelusuk desa kejiranan, mencari aku sehinggalah aku tergerak hati menyelongkar album-album lama.....
Akhirnya terjumpa sekeping foto lama di mana aku sendiri lupa akan nama kawan-kawan ini.....
Sham, kau masih ingat tak mereka ini..... !
Lokasi: kantin, Sekolah Menengah Agama Al-Ihsan Kuantan Pahang Tg. Api
Terima kasih Sham 2 kali datang ke rumah ku.
Ada waktu aku pulak akan ke rumah mu..

2 ulasan:

Shila berkata...

Nostalgianya.. hihihi.
alhamdulillah masih ada lg kenalan yg berhubung.

zul permatang badak berkata...

ia lah.....masing2 ada komitmen....bila duk keseorangan,teringat kisah dulo dulo.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...